Radio Bunelu

Carlos Bacca, fotbalistul de la Sevilla FC – „Pot totul în Hristos care mă întăreşte”

during the UEFA Europa League Final match between FC Dnipro Dnipropetrovsk and FC Sevilla on May 27, 2015 in Warsaw, Poland.
Carlos Bacca, a fost eroul finalei de la Europa League, care a confruntat aseară echipele Sevilla FC (Spania) şi Dnipro (Ucraina), înaintaşul echipei andaluze marcând două goluri din cele trei ale echipei sale, fiind astfel jucătorul decisiv pentru ca Sevilla FC să câştige cel de-al patrulea titlu.
Ce nu ştiu probabil mulţi, fotbalistul columbian este creştin evanghelic şi a celebrat cele două goluri, aşa cum face întotdeauna, ridicând mâinile înspre cer, mulţumind lui Dumnezeu.
După cele 90 de minute de joc, în timp ce sărbătorea victoria împreună cu colegii lui de echipă, Carlos Bacca a apărut cu un tricou pe care se putea citi versetul din Filipeni 4:13 „Pot totul în Hristos care mă întăreşte”. Tricoul fotbalistului, pe care erau imprimate şi imagini cu familia lui, alături de versetul biblic, a putut să fie văzut de întreg stadionul din Varşovia, cât şi de milioanele de telespectatori care au urmărit finala de la Europa League.
Mai târziu, vorbind cu mediile de comunicare, Bacca a adăugat: „Dedic această victorie lui Dumnezeu şi familiei mele, care este cea mai mare binecuvântare pe care Dumnezeu mi-a dat-o”.
Bacca întregeşte tabloul sportivilor creştini evanghelici, alături de alte cunoscute stele ale fotbalului din Columbia precum Falcao şiJames. Într-un interviu cu ziarul El Pais în cursul anului trecut, el a spus: „Cred în Dumnezeu şi El este în inima mea. El mi-a dat abilităţile pentru a putea juca fotbal şi acesta este motivul pentru care ridic mâinile spre cer, după ce marchez un gol”.
„Când mi-am început cariera, am comis câteva greşeli mari. Am greşit. Dumnezeu mi-a arătat drumul şi m-a eliberat de rău”, a mai adăugat fotbalistul de la Sevilla FC.
Este lăudabil gestul lui Carlos Bacca, iar momentul ales pentru a arăta lumii un mesaj biblic,a fost foarte bine gândit. Să ne rugăm pentru el şi pentru toţi ceilalţi sportivi de elită cărora nu le este ruşine de Evanghelia Lui Hristos, pentru ca să rămână statornici şi credincioşi până la capăt, demonstrând astfel că relaţia lor cu Hristos este mai presus decât faima, banii sau alte beneficii ce decurg din succesul lor pe plan sportiv.

Niciun comentariu: