Radio Bunelu

Sute de persoane evacuate din calea viiturii. Zona Hunedoarei este sub ape!


Situație extrem de gravă în zona Hunedoarei. Sute de persoane au fost evacute din case în urma unor viituri extrem de puternice. În acest moment, pompierii și cei de la Apele Române încearcă să mai evacueze alți oameni, care nu vor să plece din casele lor. Declarația a fost făcută în urmă cu puțin timp de subprefectul județului Hunedoara.
„E gravă situația!  Drumul Județean este blocat. Am evacuat vreo 250 de oameni din Peștișu Mare și mai sunt câțiva care nu vor să plece din case. Când am văzut viitura, am pus Poliția municipiului Hunedoara să îi evacueze. Timpul a fost foarte scurt. Nu am apucat să verificăm toate casele. Am evacuat cu bărci, cu utilaje, dar au fost oameni care nu au vrut să se evacueze. Am trimis jandarmii după ei. Lucrăm cu jandarmii, ca să apărăm bunurile oamenilor de răufăcători, ISU Hunedoara este mobilizat la maxim. Mai avem Boș, Zlaști, Groși, unde apa este foarte mare. Drumul care face legătura între sate este blocat. Aici am trimis un camion, în caz că este nevoie, ca persoanele cu probleme medicale să poată fi evacuate înspre Hunedoara. Situația este foarte gravă. Sunt locuri unde apa are un metru și jumătate. Din fericire, deocamdată nu avem răniți sau persoane dispărute”, a declarat subprefectul județului Hunedoara, Fabius Kiszely.
http://glasul-hd.ro/

Niciun comentariu: