Radio Bunelu

Statisticile lumii la secundă


Zilele trecute am descoperit un site de existenţa căruia nu ştiam. Dacă vreţi să aflaţi despre statisticile lumii în timp real vizitaţi acest site :http://www.worldometers.info/ro/  Are mai multe rubrici : populaţia lumii,  economie şi guvernare, societate şi media, alimentaţie, apă, mediul înconjurător, sănătate. Datele sunt actualizate la zi şi pentru fiecare an. Dar, ce este mai impresionant, că în fiecare secundă curg cifrele contorului, schimbând datele lumii de la o secundă la alta. Site-ul este disponibil în 34 de limbi, printre care se află, evident, şi limba română.
Worldometers este parte a Proiectului de Statistică în Timp Real, care este condus de o echipă internaţională de dezvoltatori, cercetători, şi voluntari cu scopul de a pune statisticile mondiale la dispoziţia publicului din întreaga lume într-un format economic.
Contoarele care afişează numerele în timp real se bazează pe algoritmul Worldometers care prelucrează cele mai recente şi cele mai precise date statistice disponibile. Dacă eu am accesat site-ul, să presupunem, cu o oră în urmă, nu este nevoie să îi fac refresh periodic ca să aflu ultimile statistici, ceasul contorului funcţionează progresiv, astfel că am disponibile aceleaşi date ca şi cineva care a accesat pagina în acest moment.
Mie mi-a fost interesant să mă uit la statisticile lumii în timp real, este distractiv şi în acelaşi timp trist, să vezi câţi copii se nasc în fiecare clipă, dar şi câţi oameni mor din diferite motive – foame, boli, droguri, etc…

http://olgaparau.com/statisticile-lumii/

Accesați..... http://www.worldometers.info/ro/ 

Niciun comentariu: