Radio Bunelu

Recital excepţional -Păcat că n-a fost mai multă lume


Invitaţia doamnei Doina Ciortea, dirijorul corului, a venit după aceea. Înainte de asta văzusem, pe Facebook, anunţul cu recitalul de colinde de Crăciun şi încă de atunci mi-am propus ca….
 
…în după amiaza zilei de
sâmbătă, 20 decembrie, să merg la Biserica Romano-Catolică. Locul în care era programat să aibă loc evenimentul. Foarte puţine acţiuni de acest gen au loc, în preajma marii sărbători a Naşterii Domnului, în Vulcan, aşa că ar fi fost mare păcat să-l fi pierdut. Şi m-am felicitat sincer că nu am fost singurul care a gândit aşa.
 
Corul Bisericii Baptiste
din Vulcan a fost şi de astă dată la înălţime. Programul de colinde şi recitalul de poezii având ca tematică apropiata sărbătoare creştinească au fost excelente. Ce altceva, în afară de asta, ar mai putea fi spus? Cred că nimic. Doar că, mă gândesc, ar fi trebuit ca mai multă lume să se fi ostenit să vină, să vadă şi să audă. Nu condamn însă pe nimeni. Poate unii ar fi vrut, dar nu au ştiut…

http://www.zvj.ro/

Niciun comentariu: