Radio Bunelu

Vulcan / Promisiuni....Realizări?


de Gheorghe OLTEANU


În partea de sus, adică în Dealu Babii, constructorii îşi văd de treabă, iar modernizarea DJ 666 Merişor-Vulcan înaintează la vale. Se pare că a intervenit o situaţie care ar fi putut încetini lucrarea. 
Era înainte
de Sfântul Gheorghe când am aflat că un gospodar de mai sus de cârciuma lui Iliuţă Matei nu ar fi fost de acord să cedeze o palmă de teren, aşa cum a făcut toată lumea, în vederea lărgirii drumului la 7-8 metri cât e în proiect. Fiind vorba despre proprietatea privată, nu ştiu în ce calitate ar fi putut interveni Ziarul Văii Jiului, în vederea soluţionării problemei. Rezolvarea unei situaţii delicate ca aceasta cade exclusiv în sarcina administraţiei publice locale. Recunosc, de atunci nu mai m-am interesat, dar îmi vine să cred că s-a ajuns la o înţelegere.
În şedinţa de consiliu
local din 28 aprilie, doamna consilier Angela Stoica a pus, a nu mai ştiu a câta oară, întrebarea referitoare la data – dacă nu exactă, măcar aproximativă - la care se va începe repararea drumului din Crividia. Pentru buna înţelegere a problemei, mă simt dator să repet ce am mai zis. Finanţarea asigurată de Consiliul Judeţean Hunedoara, pentru modernizarea acestui drum judeţean, este pe o lungime de cinci kilometri. Mult mai mult, decât atunci când la butoanele CJH era Mircea Moloţ. El descălecase lângă bradul din vecinătatea cârciumii pe care-l dăduse ca reper al capătului de jos până unde ar fi urmat să asfalteze judeţeana. Cam 1,7 km. 
Numai că,
în cei doi ani care au trecut, s-a mai schimbat ceva. Drupo, societatea de construcţii tocmită de CJH, vine cu modernizarea până la fosta staţie în care întorceau autobuzele de pe ruta Coroeşti–Crividia. Cinci kilometri de sus, de pe dealul Merişorului. Şi numai de aici încolo, din capătul Crividiei, asfaltarea drumului cade în sarcina Primăriei municipiului Vulcan. Într-un articol recent sugeram ca primăria vulcăneană să se apuce de treabă pe porţiunea de drum care-i revine. Mai ales că, în afara unei foarte mici porţiuni asfaltate, drumul e catastrofă. Asta, ca să nu mai spun de reclamaţiile care curg cu nemiluita. Şi chiar mi-a venit să cred că sugestia a fost luată-n seamă atunci când primarul Gheorghe Ile i-a răspuns fostei sale vicese. 
Zicerea rostită de Ile
la sfârşitul acelei şedinţe a fost că, de marţi, 2 mai, va începe frezarea drumului din Crividia. De la poarta doi a minei în jos. După care, fireşte, se va veni cu turnarea asfaltului. „Până la intersecţia cu strada Decebal?”, a întrebat subsemnatul. „Până acolo”, mi-a răspuns Ile. Vestea a îmbucurat-o nespus pe fosta viceprimăriţă, care s-a grăbit s-o şeruiască vecinilor şi cunoscuţilor ei din Crividia. Am sunat-o, ieri dimineaţă, pe doamna Angela Stoica şi am întrebat-o cum stă treaba cu frezatul. „Nimic, absolut nimic, mi-a răspuns ea dezamăgită. Şi unde pui că am apucat să le spun de asta şi vecinilor!”. Sincer, nici eu nu mai ştiu ce sa zic. Este posibil să fi intervenit ceva între timp, iar, dacă da, era de datoria lui Ile să facă cunoscut lucrul acesta. Pentru că de aceea are primăria pagină de FB. Plus că mai există şi alte mijloace de comunicare. Sau, poate că, lipsind vicele Cristian Merişanu, nu a mai avut cine să deschidă pagina?

Un comentariu:

Theresa williams spunea...

Bună ziua, sunt Theresa Williams După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot ce-i puteam să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Am trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că exul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca isi pare rau pentru tot ce sa intamplat ca vrea sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care mi-a ajutat cu propria mea problemă. Email: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz.

1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
Prin intermediul drogunduspellcaster@gmail.com