Radio Bunelu

Mărturia cutremurătoare a unui puști de 12 ani, supraviețuitor al jocului „Balena Albastră”: ”Am vrut să văd cât rezist la durere!”

VIDEO EXCLUSIV  Mărturia cutremurătoare a unui puști de 12 ani supraviețuitor al jocului Balena Albastră: Am vrut să văd cât rezist la durere

Un supraviețuitor al jocului Balena Albastră s-a automutilat ca să arate că e ”bărbat adevărat”

Încet, încet, încurajați de specialiștii care-i chestionează în discuții private în această campanie de prevenire derulată la nivel național, elevii  încep să-și dezlege limba și să recunoască implicarea lor,secret cutremurător bine păstrat și față de părinți, în acest morbid joc virtual, ”Balena Albastră”. O joacă, și-au zis ei, care însă, pe nesimțite, îi urcă, cu fiecare nivel virtual trecut, pe eșafodul construit cu cinism de indivizii care le vor doar moartea. Printre supraviețuitorii care s-au oprit la timp este și Bogdan, un puști de  numai 12 ani care a atins pragul unei automutilări superficiale. Fără să realizeze, Bogdan a scăpat jocul de sub control, administratorii nevăzuți începuseră să-l domine, iar pașii virtuali urmați din dorința de a demonstra ”ceva” îl transformau în victimă sigură. Mai mult singur acasă, copilul s-a refugiat în internet și curiozitatea l-a făcut să accepte dura provocare a intra într-un joc în care miza era chiar viața lui.
”Auzisem de acest joc, toată lumea vorbește de el. Din curiozitate am intrat, dar nu am spus la nimeni. Am zis că nu pot să pățesc nimic, că doar nu e nimeni lângă mine să-mi facă rău sau să mă oblige să-mi fac vreun rău. Doar eram singur în fața calculatorului. Apoi, am început să nu-mi mai dau seama ce fac. Credeam că sunt foarte curajos, că sunt bărbat adevărat, dacă mă tai sau dacă mă zgârii pe mâini sau în alte locuri. Am vrut să văd cât rezist la durere! Nu voiam să mă sinucid. Am vrut doar să mă dau mare”, a povestit elevul unor specialiști în psihologia copiluluic care l-au identificat ca fiind printre potențialele victime în cazul în care ar fi continuat jocul.

A jucat ”Balena Albastră” de pe calculatorul școlii!

Povestea lui Bogdan este similară și cu a altor puști care, din teribilism, s-au înrolat în jocul morții ”Balena Albastră” pentru a-și dovedi curajul sau pentru a brava în fața prietenilor și colegilor. Unii au mers până într-acolo încât au jucat chiar de pe… calculatoarele școlii! O fetiță ai cărei părinți abia își permit să-i asigure prezența la cursuri a spus că și-a făcut simțită prezența printre participanții la ”Balena Albastră” chiar la ora de informatică, fără ca cineva să o observe. A ieșit mediat, până să fie prinsă în capcană,  însă a ”punctat”, zice ea,  la capitolul ”curaj” în fața amicilor.

Unii părinți au interzis copiilor lor să discute cu psihologii

Niciun comentariu: