Radio Bunelu

Julia Roberts a publicat un mesaj senzațional: A venit momentul să ne ocupăm de sufletul nostru

2
Perfecțiunea este boala multor națiuni. Ne acoperim chipurile cu tone de machiaj. Ne injectăm cu regularitate botox și ne omorâm cu foamea de dragul „mărimilor ideale”. Încercăm să îndreptăm ceea ce nu necesită modificări. Iar lucrurile, de care trebuie să avem grijă în primul rând, rămân ignorate.
Știți despre ce vorbesc?
Despre sufletul nostru. Sufletul, care necesită îngrijiri minuțioase. A venit momentul să ne ocupăm de el. Spuneți-mi sincer: cum puteți aștepta ca cineva să vă iubească, dacă voi înșivă nu vă iubiți? Mascându-vă chipul, oare puteți spune că sunteți mulțumite de voi? Nu. Vreau să înțelegeți: nu contează cum arăți la exterior, dacă ești absolut pustiu în interior.
Astăzi vreau să declar tuturor: nu voi mai accepta machiajul. Nu vreau să mă machiez, deoarece am obosit să port o față străină. A venit momentul să aruncăm măștile. Știu că am riduri, însă eu vreau să le văd. Doar aceasta sunt eu — adevărată. Vreau să mă acceptați așa cum sunt.
În prezent lumea este obsedată de aspectul fizic. Nici nu vă puteți imagina ce profituri au companiile, care au infiltrat în capetele voastre gânduri despre faptul că trebuie să investiți bani ca să amânați inevitabilele semne ale îmbătrânirii, apelând la utilizarea vătămătoare și nefirească a produselor anti-îmbătrânire.
Principiile frumuseții secolului 21 pot fi considerate pe bună dreptate anormale. Această frumusețe, bazată pe steroizi, se răspândește ca un virus în întreaga lume. Este teribil!
Înțelegeți că estetica artificială conduce lumea, ținându-ne închiși în închisoarea iluziilor noastre despre aspectul fizic? În loc să trăim și să ne urmăm naturalețea, suntem obligași să respectăm acele canoane ale frumuseții, care ne sunt impuse.
Însă știți ceva?
Am obosit de toate acestea. Și îmi spun: stop. Vă îndemn pe toți să vă opriți și să vă amintiți cine sunteți și ce dorințe aveți în realitate? Amintiți-vă cine sunteți.
Nimeni niciodată nu va putea 100% să corespundă criteriilor frumuseții. Aspectul exterior este ultimul lucru, care trebuie prețuit într-un om. Ceea ce este cu adevărat important este sufletul. Rețineți aceasta pentru totdeauna.
.
Autor text: Perfect Media

Sursa: http://perfectmedia.tv/

Niciun comentariu: