Radio Bunelu

Scapa de durerile articulare cu aceasta reteta ruseasca!


Un articol de Cristian Iacov 

M-am hotarat sa scriu acest articol dupa ce zile in sir durerile articulare nu mi-au dat pace. Cautand numeroase remedii naturale de calmare a acestor dureri, am dat peste o reteta ruseasca de tratare a durerilor articulare, care, pe langa faptul ca este una foarte usor de realizat, este extrem de eficienta.

Interesant a fost faptul ca ingredientele care au compus acest amestec le-am avut in casa si astfel am putut sa o fac fara probleme. Dupa ce am utilizat acest remediu timp de 3 zile, durerile aticulare au incetat si astfel am inceput sa-mi recapat mobilitatea.

Veti avea nevoie de:

- 100 de grame de faina

- 100 de grame de miere

- 100 de grame de otet de mere

- 100 de grame de vodca

Mod de preparare si aplicare:

- seara inainte de culcare, amestecati bine intr-un castron toate ingredientele

- trebuie sa le amestecati pana cand veti obtine consistenta unui aluat, asemanator cu aluatul de paine (daca este prea moale, puteti adauga mai multa faina)

- dupa ce ati facut „aluatul”, trebuie sa-l intindeti cat mai mult posibil (sa fie la fel de subtire precum aluatul din care faceti taietei de casa)

- taiati o fasie din aluat si aplicati-o direct pe zona cu probleme, apoi acoperiti cu o folie de plastic pentru a nu se deplasa de la locul cu „pricina”

- lasati apoi sa actioneze peste noapte

- repetati isprava 3 seri la rand si va asigur ca veti scapa de durerile de articulatii care v-au chinuit zile la rand.

Acest articol este oferit sub licenta Creative Commons. Il puteti republica oriunde incluzand autorul, sursa si sa lasati toate link-urile intacte.

- See more at: http://www.secretele.com/2015/08/scapa-de-durerile-articulare-cu-aceasta.html?m=1#sthash.pOulOqZj.TXQVjGoL.dpuf

Niciun comentariu: