Radio Bunelu

Florin Ianovici – De ce nu botezăm copiii si de ce ii binecuvântăm ?

Poate cineva se uita si se intreaba: Dvs. nu botezati copiii? De ce dvs. binecuvantati copiii? Pentru ca Biblia spune ca cel care crede in Domnul Isus Hristos, acela poate sa se boteze. Daca eu as intreba-o pe Maria in dimineata asta: Maria, crezi tu in Isus Hristos? Ce mi-ar spune ea acuma? Nu mi-ar raspunde nimic, pentru ca nu-i la varsta la care poate sa aiba discernamant. Nu-i la varsta cand poate sa fie constienta. Iubitii Domnului, noi nu trimitem un copil sa cumpere o casa. Dar, cand este vorba de lucrurile spirituale, Domnul sa aiba mila de noi. Eu am participat la un botez intr-o biserica ortodoxa si am fost uimit sa vad ca este un nas care el se leapada de Satana. Procedura este in felul urmator. Botezul, noi stim ca, este marturia unui cuget curat inaintea lui Dumnezeu. Nu este o spalare a intinaciunilor trupesti. Este marturia unui cuget care este deja curat. Am fost mirat sa vad ca un copil care are o luna trebuie sa se lepede de Satana.
Ce a facut copilul asta ca sa se lepede de Satana? El nu are nici un pacat inaintea lui Dumnezeu. Mai ales, cand Biblia spune, cand se naste intr-o familie de credinciosi, cand sunt parintii credinciosi, si copilul va fi sfintit prin ei. Laudat sa fie Domnul! Asa ca procedura aceasta este nebiblica si pentru ca noi vrem sa ne tinem intru toate de ce este scris, noi facem ce ne-a poruncit Domnul [Isus]. Si Domnul I-a luat copilasii in brate, i-a binecuvantat si a zis: “Lasati copilasii sa vina la Mine, nu-i opriti, caci a unora ca ei este Imparatia lui Dumnezeu. Noi luam in brate, asa cum Domnul Isus a luat in brate si potrivit Cuvantului care Dumnezeu l-a lasat in Sfanta Scriptura, atunci cand Moise a intrebat pe Domnul: cum sa procedam cu copilasii, asa facem si noi:
Binecuvântarea
22 Domnul a vorbit lui Moise şi a zis:
23 „Vorbeşte lui Aaron şi fiilor lui şi spune-le: ‘Aşa să binecuvântaţi* pe copiii lui Israel şi să le ziceţi:
24 «Domnul să te binecuvânteze şi să te păzească*!
25 Domnul să facă să lumineze* Faţa Lui peste tine şi să Se îndure** de tine!
26 Domnul să-Şi înalţe* Faţa peste tine şi să-ţi dea** pacea!»
27 Astfel să pună* Numele Meu peste copiii lui Israel, şi Eu** îi voi binecuvânta.’”
https://rodiagnusdei.wordpress.com

Niciun comentariu: