Radio Bunelu

Răspândirea Evangheliei – strategia Coca Cola

jesus_christ_coca_cola

In 1886 Dr.John Pemberton, a amestecat mai multe ingrediente intr-un cazan si, dupa mai multe combinatii, a inventat COCA COLA. Ati auzit de aceasta bautura racoritoare, nu? In 1986 Compania Coca Cola a celebrat 100 de ani de existenta. In cadrul acestei ceremonii, a fost prezentat un raport extrem de interesant: 97% din populatia lumii a auzit de Coca Cola, iar 51% din populatia lumii a testat, cel putin odata, Coca Cola.

 Intr-o suta de ani au reusit sa cucereasca lumea, cu cea mai faimoasa bautura racoritoare existenta la ora actuala. Viziunea lor a fost sa puna cel putin o sticla de Coca Cola in mana fiecarui om.


Crestinismul are aproape 2.000 de ani de existenta. Iata raporul pe care-l putem prezenta la ora actuala: 33% din populatia lumii se declara a fi crestina. Dar cati dintre acesti 33% il cunosc cu adevarat pe Dumnezeu si traiesc pentru a-L onora pe El? Restul de 67% din populatia lumii, nu au gustat din harul si dragostea lui Dumnezeu. De ce? 
Pentru ca viziunea noastra nu e sa punem in mana fiecarui om oferta iertarii si indurarii lui Dumnezeu – Vestea Buna! E teribil ce se intampla cu noi! In timp ce zilnic, zeci de mii de oameni sunt inghititi pe veci in „haurile intunericului”, fara nici o sansa de mantuire, noi stam si ne uitam la stele, fara sa ne pese de ei. In timp ce mii de tineri cauta cu disperare sensul vietii, noi le inchidem usa Bisericii in nas, pentru ca din punctul nostru de vedere, biserica nu-i un loc pentru pacatosi, ci pentru sfinti. 
Sa nu mai asculte muzica draceasca pe care o asculta, sa-si cumpere pantaloni de stofa, sa-si tunda parul frumos, sa-si puna o camasa „sobra” si alte cateva sute de cerinte si poate – daca o sa fim intr-o pasa buna – le vom spune un bun venit in biserica si le vom arata Calea spre mantuire. Noi nu avem strategii prin care sa-si castigam pe oameni!
Secretul Companiei Coca Cola, ca de altfel secretul tuturor companiilor de succes, a fost si va fi: VIZIUNEA. Ei nu si-au schimbat produsul, Coca Cola e ca in 1886, dar imbunatatesc an de an modul de prezentare al produsului. In timp ce totul se schimba, cu o rapiditate inimaginabila, noua nici macar nu ne trece prin cap ideea: „ce putem face ca mesajul Evangheliei – care nu se schimba niciodata – sa fie inteles si acceptat de cat mai multi oameni?” Nu cred ca stim pe ce lume traim.
 Am impresia ca traim intr-o lumea imaginara, serios. Pana nu vom intelege ca Biserica nu e o statiune, in care sa vina credinciosii sa se relaxeze, nu vom vedea nici un progres. Care-i cel mai important motiv pentru care ne ne adunam Duminica? Pai, ca sa ne intalnim cu Domnul frate, nu?! Fals – nota 4. Ne intalnim Duminca, pentru ca altii sa se intalneasca cu Domnul, nu noi! Noi nu ne intalnim Duminica cu Domnul, ci in fiecare zi a vietii noastre, de Luni pana Luni. Dar pentru ca altii nu se intalnesc cu Domnul zilnic, ne intalnim Duminca, pentru a-i ajuta pe acesti „fii rataciti”, sa se intalneasca cu Izvorul Harului si al Bunatatii Vesnice. Viziunea noastra trebuie sa fie in exclusivitate misionara, existam pentru ceilalti.
 „Fiul Omului a venit sa cauta si sa-i mantuiasca pe cei pierduti” – iata viziunea pe care a avut-o Isus Hristos. Care-i viziunea noastra? De ce existam noi, ca biserica? De ce existam noi, ca indivizi? Am fost creati pentru slava si gloria lui Dumnezu, „…i-am facut spre Slava Mea…” (Isaia 43:7). Daca scopul existentei noastre e sa traim pentru slava Lui, de ce ne mai pierdem vremea cautand slava noastra?
Priveste, oamenii mor langa tine, sunt legati cu lanturi grele si soarta lor e pecetluita. Singurul mesaj care-i poate elibera e mesajul Harului lui Dumnzeu. Singura Persoana care-i poate salva e Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Ce mai astepti? Vorbeste!


Citeşte mai mult pe www.stiricrestine.ro Răspândirea Evangheliei – strategia Coca Cola 

Niciun comentariu: